Akcenta
 
 
AkcentaAccesare OLB
Pagina principalăSuport pentru cliențiÎncheierea tranzacțiilor prin telefon

Pașii pentru încheierea unei tranzacții prin telefon

Vă mulțumim pentru că v-ați hotărât să folosiți serviciile noastre pentru plăți internaționale și schimb valutar. Pentru o încheiere a tranzacției rapidă și ușoară, procedați conform celor 8 pași de mai jos:

1) Sunați la traderii noștri la numărul +40 312 295 097. Pentru a vă putea identifica, comunicați traderului numele dvs., denumirea societății și numărul contractului-cadru, pe care îl aveți încheiat cu noi (eventual specificați codul unic de înregistrare al societății dvs.CUI).

2) Comunicați traderului tranzacția (ce valută și în ce cantitate) pe care doriți să o efectuați:

  • ce pereche valutară doriți să tranzacționați, adică ce valută doriți să vindeți și ce valută doriți să cumpărați (de ex., vreau să vând euro și să cumpăr lei sau vreau să cumpăr euro cu vânzare de dolari etc.)
  • suma pe care doriți să o tranzacționați

3) Traderul vă va oferi un curs individual pentru operația valutară solicitată

4) Dacă sunteți de acord cu acest curs oferit, traderul va stabili cu dvs. alți parametri ai tranzacției:

  • de la ce bancă veți trimite mijloacele bănești sau dacă veți folosi CCI (cont curent intern deschis la AKCENTA CZ),
  • unde (în ce cont) doriți să trimiteți valuta cumpărată,
  • care este simbolul variabil (de ex. numărul facturi etc.),
  • cu ce valută de decontare și cât de repede va trebui realizată tranzacția (de ex., în ziua următoare, în aceeași zi),
  • tipul de comision, cu care se va realiza plata:
    • SHA = expeditorul achită comisioanele băncii sale, iar beneficiarul achită comisioanele băncii lui și, în plus, achită și eventualele speze ale băncilor intermediare
    • OUR = toate comisioanele sunt achitate de expeditor/plătitor
    • BEN = toate comisioanele sunt achitate de beneficiar

Dacă este vorba de europlată (SEPA), comisioanele sunt întotdeauna comune – SHA

5) După încheierea tranzacției, veți primi prin e-mail confirmarea*  încheierii tranzacției.
Verificați corectitudinea tuturor datelor specificate în confirmarea primită.
În cazul unor neconformități, sunați-ne imediat la +40 312 295 097.

6) Dacă toate datele sunt în regulă, achitați suma solicitată conform instrucțiunilor de plată specificate în confirmare.

7) După obținerea mijloacelor bănești în contul nostru, în următoarea zi lucrătoare vom trimite plata conform parametrilor conveniți. Dacă solicitați o prelucrare mai rapidă a plății, trebuie să-l informați pe trader cu privire la acest lucru la încheierea tranzacției și să stabiliți împreună dacă acest lucru este realizabil în acest caz. Vom încerca să dăm curs solicitărilor dvs., în măsura în care acest lucru este posibil.

8) În următoarea zi lucrătoare după trimiterea mijloacelor în contul selectat de dvs. vă vom trimite prin e-mail un act care va confirma că tranzacția a fost decontată.

*Vă recomandăm să păstrați confirmarea pentru nevoile dvs.