Akcenta top

Reclamații și sesizări

Dacă doriți să faceți o reclamație sau o sesizare, vă invităm să completați câmpurile de mai jos cu detaliile solicitate. Vom face tot posibililul să vă oferim un răspuns în cel mai scurt timp cu putință și vă promitem să tratăm cu multă responsabilitate informarea dumnevoastră, în căutarea celei mai bune soluții. Vă mulțumim anticipat!

Non-client (Persoană juridică, PFA)
 *
 *
 *
 *
 *
 *
Dimensiunea maximă a fișierului este 1024.
Rezolvarea reclamatiei *
Răspunsul la reclamatie vreau să fie transmisă:
 *
Câmpurile afișate cu steluță sunt obligatorii
Formularul de plangere (PFA)
 *
 *
 *
 *
 *
Dimensiunea maximă a fișierului este 1024.
Rezolvarea reclamatiei *
Raspunsul la reclamatie vreau sa fie transmisa:
 *
Câmpurile afișate cu steluță sunt obligatorii
Formularul de plangere (Non-client)
 *
 *
 *
 *
 *
 *
 *
Dimensiunea maximă a fișierului este 1024.
Rezolvarea reclamatiei *
Raspunsul la reclamatie vreau sa fie transmisa:
 *
Câmpurile afișate cu steluță sunt obligatorii
Cum pot depune o plângere/reclamație?
Reclamațiile pot fi depuse în scris (prin poștă sau prin intermediul formularului) în conformitate cu Procedura de reclamații al AKCENTA CZ.
AKCENTA CZ
cea mai mare instituție de plată
din Europa Centrală
Vreau sa devin client
39.000
de clienți
20
peste
de ani experiență
Prin utilizarea acestui web sunteți de acord cu salvarea și utilizarea fișierelor cookies. Mai multe despre protecția datelor personale.