Akcenta top

Operațiuni la vedere

Operațiuni la vedere

După încheierea contractului-cadru, nimic nu împiedică începerea unei colaborări. În momentul în care trebuie să cumpărați sau să vindeți devize, sunați-ne la departamentul nostru comercial (+40 312 295 097) și comunicați-ne parametrii operațiunii (de ex. doresc să cumpăr 15.000 EUR). Vă vom oferi cursul actual iar dvs. puteți accepta sau refuza oferta. Dacă veți refuza oferta, bineînțeles că puteți suna din nou și puteți solicita o nouă ofertă. Dacă vă place cursul oferit, traderul va întocmi un document privind tranzacția încheiată, așa-numita Confirmare a tranzacției de plată cu schimb valutar și vă va trimite această confirmare prin e-mail. Încheierea tranzacției prin telefon este momentul decisiv pentru încheierea angajamentului reciproc, confirmarea scrisă a tranzacției de plată cu schimb valutar este doar o confirmare a parametrilor conveniți ai tranzacției. O eventuală neconfirmare nu influențează relația contractuală deja încheiată. În mod similar, puteți încheia o tranzacție prin internet banking, cu ajutorul serviciului OLB.

Procedura simplă de încheiere a tranzacțiilor este disponibilă aici

În confirmarea tranzacției de plată cu schimb valutar sunt specificați toți parametrii conveniți ai tranzacției (valoarea tranzacției încheiate, cursul, termenele de decontare, numerele conturilor bancare etc.). Clientul va solicita ulterior transferul mijloacelor bănești conform instrucțiunii din confirmare. Tranzacția trebuie să fie achitată de către client imediat după încheiere, cel mai târziu în următoarea zi lucrătoare. După alocarea mijloacelor bănești în contul AKCENTA CZ, a.s. vom efectua transferul obligației din contul nostru în contul solicitat, eventual o vom trimite în străinătate în contul partenerului de afaceri al clientului, conform instrucțiunii acestuia pentru tranzacția de plată efectuată. După o reverificare a tuturor acestor pași, clientul va primi de la noi documentul de decontare A (în cont), B (pentru partener), prin care îi confirmăm clientului efectuarea tranzacțiilor solicitate.

Tranzacțiile sunt prelucrate în termenele stabilite prevăzute în legea privind plățile. Un termen exact (de regulă un termen mai scurt pentru decontarea tranzacției) trebuie stabilit întotdeauna împreună cu traderul la încheierea fiecărei tranzacții noi. Dacă din cauza plății întârziate a clientului, termenul nu poate fi respectat, traderul are dreptul să anuleze tranzacția și să solicite de la client o compensare financiară, așa cum este specificat în contractul-cadru.

Instrucțiunea pentru tranzacția de plată efectuată în străinătate pentru un anumit partener o puteți trimte către noi o sigură dată, iar pentru plățile următoare către același partener, aceste date vor fi folosite automat. Pentru plățile în țările UE vă atenționăm cu privire la specificarea obligatorie a codului IBAN (numărul de cont extins); informații detaliate despre codul IBAN veți găsi în secțiunea Întrebări frecvente.

Dacă doriți să profitați de avantajul comisioanelor mici pentru plățile primite (consultați Lista de comisioane pentru servicii), vom efectua cu plăcere pentru dvs. și aceste operațiuni. Informații despre conturile bancare pentru partenerii dvs. importatori din străinătate, le veți obține de la noi în urma solicitării către departamentul comercial (+40 312 295 097).

AKCENTA CZ
cea mai mare instituție de plată
din Europa Centrală
Vreau sa devin client
51.000
de clienți
25
peste
de ani experiență