Akcenta top

Informații obligatorii

Informații cu caracter obligatoriu

RozbalitZabalit

Informații cu caracter obligatoriu 2020 + Arhivă

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

Rapoarte anuale

RozbalitZabalit

Raport anual pentru anul 2020

Open banking

Soluționarea litigiilor clientului-consumatorilor
  • Conform Legii nr. 229/2002 din Colecția de legi privind arbitrul financiar, pentru arbitrajul litigiilor dintre AKCENTA și client există posibilitatea implicării unui arbitru financiar (https://finarbitr.cz/en/), nefiind însă atins dreptul clientului de a se adresa instanței de judecată. În conformitate cu Regulamentul PE 524/2013, clientul – consumatorul poate, de asemenea, depune o plângere pe adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Orice informații suplimentare sunt disponibile la sediul companiei sau la cerere.

AKCENTA CZ
cea mai mare instituție de plată
din Europa Centrală
Vreau sa devin client
42.000
de clienți
20
peste
de ani experiență
Prin utilizarea acestui web sunteți de acord cu salvarea și utilizarea fișierelor cookies. Mai multe despre protecția datelor personale.